Sunday, 25 November 2012

Tips : Cara untuk menghilangkan BLACKHEADS & WHITEHEADS



PEACE YO ! ^_^v


Hari ini Iyqa nak buat TIPS sikit , Tips untuk menghilangkan Blackheads dan Whiteheads ! Anda tahu apa itu blackheads dan whiteheads ? Haa ! Cuba anda lihat muka anda , ada tak (bintik hitam) blackheads dan ada juga (bintik putih-putih) whiteheads . Kawasan yang paling kerap ada blackheads dan whiteheads ni selalu nya banyak di kawasan hidung .


Kebiasaanya , ramai orang yang selalu memicit-micit muka mereka @ hidung mereka untuk mengeluarkan @ menghilangkan blackheads dan whiteheads ni . AWAS ! Jangan sesekali memicit-micit kulit muka anda untuk mengeluarkan blackheads dan whiteheads tersebut ! Sebab ia boleh berlaku jerawat yang anda sangat benci itu !


Sebenarnya ada cara yang mudah untuk menghilangkan blackheads dan whiteheads ni . Iyqa ada cuba , jangan main-main tau .


Ada dua cara berkesan yang CZ perolehi cara pertama ialah anda menggunakan produk COSWAY iaitu “BIOGLO CLEARPORE ” atau satu lagi cara dengan menggunakan "telur dan kertas tisu". Antara kedua-dua cara ni Cik Zai sarankan baik guna telur dengan tisu sebab tak menyakitkan dan kesannya woow memang hebat berbanding anda menggunakan bioglo.

Bioglo ClearPore

Korang tak tahu macam mana nak pakai telur dan tisu ?


  1. Potong kertas tisu kecil-kecil .
  2. Anda ambik telur putih letak dalam mangkuk . Ingat ! Telur putih  je , jangan ambik telur kuning .
  3. Lepas tu , sapukan telur putuh tadi ke muka anda dengan menggubakan tangan .
  4. Ambil kertas tisu yang sudah dipotong kecil-kecil tadi dan basahkan tisu itu dengan puth telur tadi . Tampal ke seluruh wajah .
  5. Tunggu sehingga kertas itu betul-betul kering . (Mesti betul-betul kering , kalau tak, tak menjadi pulak)
  6. Bila dah betul-betul kering , tarik kertas tisu perlahan-lahan dari wajah anda .

Ok ! Anda mesti gerun setelah melihat tisu yang anda tanggalkan sebab blackheads dan whiteheads bukan main banyak lagi terpacak dekat permukaan tisu . Eee , geliiii ..




Ni lah blackheads @ whiteheads setelah anda menggunakan tisu tadi .


Untuk kesan yang terbaik , anda mesti amalkan 2-3 kali seminggu .

SELAMAT MENCUBA ! :)


1 comments:

  1. Выбирай- индивидуалки выезд Екатеринбург 50x50 Anda mesti gerun setelah melihat tisu yang anda tanggalkan sebab blackheads dan whiteheads bukan main banyak lagi terpacak dekat permukaan tisu . Eee
    Хохотушка-веселушка-Это Я!!!В моих объятиях время мчится очень быстро и весело получаешь удовольствие

    ReplyDelete

Hai cantik/handsome, leave you comment ;D

 
© Copyright | All Right Reserved by Site Owner